Thursday 4 June 2009

wasn't it you????

Var det ikke dig der nægtede børnene? var det ikke dig der kom med alle de løgne historie om hvem du er og hvad du lavede? var det ikke dig der nægtede din egen familie? var det ikke dig der såret en hel masse den gang? var det ikke dig der har valgt om du skal være en del af børnenes liv? er det ikke dig der selv valgte at lukke os ude af dit liv og forsat med dit andet liv som en flight attendant og som christian på internettede og nægtede at du havde børn?- hvis det er rigtig hvorfor er det så mig der skal betale for dine løgner hvorfor er det så mig der skal have al skylden? jeg fatter det ikke, for selvom da vi ikke længere var sammen pressede jeg dig til at se dine døtre, jeg var altid den der tog det første skridt så vi havde en god kommunikations forhold, atleast for our kids. Jeg hjalp dig igennem dine svære tider og jeg var der altid for dig som din veninde. men du skubbede os væk fra dit liv. Jeg kan ikke forstår nu hvorfor jeg skal betale for det. når det er dig der havde fuckede det hele op. Jeg var altid den der prøvet at vi skulle have det bedre, mht til vores børn. jeg var altid den der kontaktede dine familie så de kunne være en del af børnenes liv. Jeg har aldrig spurgt om penge fra dig eller en anden form for økonomiske støtte, jeg tog det hele på eget hånd og var stolt at kunne gøre det på en legal måde. Jeg prøver at ligge det hele bag mig nu men når det hele bliver gravet op igen så er det svært at sove om natten. var det ikke dig der ikke ringede for at spørge om hvordan dine børn har det? var det ikke dig der ikke ringede til deres fødselsdage? eller til jul? var det ikke dig der glemmer de ting en far skal gøre? det er unfair, det hele er. for jeg prøver så meget at kæmpe for at børnene ikke skal vokse op med had overfor deres far. Du har aldrig været mand nok til at komme til mig og spørge om tilgivelse, det gør det endnu sværre at gør, jeg fatter det ikke. det re som om man er i det samme kreds igen.


...............................




Free Signature Generator

Free Signature Generator

No comments:

Post a Comment